پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227676
تحقق عدالت فرهنگي با برگزاري جشنواره فيلم فجر در استان ها
تاریخ انتشار : 1395/11/16 10:04:50
نمایش : 1622
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري ضمن اشاره به اهميت برگزاري جشنواره فيلم فجر به عنوان مهم ترين رويداد فرهنگي کشور گفت: بنابر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و به منظور تحقق عدالت فرهنگي در کشور مبلغ 240 ميلييون تومان در استان ها جهت برگزاري و پخش فيلم هاي جشنواره فجر اختصاص داده شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران با اشاره به اهميت برگزاري جشنواره فيلم فجر به عنوان مهم ترين رويداد فرهنگي کشور اظهار کرد: بنابر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و به منظور تحقق عدالت فرهنگي در کشور مبلغ 240 ميلييون تومان در استان ها جهت برگزاري و پخش فيلم هاي جشنواره فجر اختصاص داده شده است.

وي افزود: اين جشنواره از 14 بهمن آغاز و تا 21 بهمن به مدت هشت روز ادامه دارد و هر روز دو فيلم در چهار سانس اکران مي شود.

کارگران با اشاره به اينکه امسال 16 فيلم از 28 فيلم جشنواره در استان نمايش داده مي شود که فروش بليط آن از 7 بهمن تا 11 بهمن ماه به صورت اينترنتي برقرار يبود افزود: اما به دليل عدم استقبال مردم به همان سبک سنتي فروش بليط در گيشه رو آورده ايم.

وي ادامه داد: بليط ها به صورت تکي به مبلغ 8 هزار تومان و به صورت بسته اي با تخفيف به قيمت هر بليط 6 هزار تومان فروخته مي شود.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به برنامه هاي کميته فرهنگي دهه فجر نيز بيان داشت: کميته فرهنگي که زيرمجموعه کميته دهه فجر است امسال 238 برنامه محوري در اين 10 روز در دستور کار دارد که مهم ترين آنها افتتاح جشنواره فيلم فجر، برگزاري شب هاي شعر و موسيقي، افتتاح کتابخانه ها و کانون هاي فرهنگي برخي مساجد، تقدير از فعالان قرآني، کلنگ زني مجتمع فرهنگي هنري شهرستان بن و افتتاح خانه هنرمندان هفشجان هستند.

کارگران در حاشيه اين نشست با اشاره به وضعيت مطبوعات استان اضافه کرد: برخي نشريات با ارتباط مستقيم با ادارات اقدام به دريافت آگهي به صورت زير قيمت مصوب و خلاف قانون مي کنند که همين موجب نارضايتي و بي عدالتي مي شود، آگهي ها داراي شرايط، شاخص و فرآيند خاص خود است که بايد نشريات به اين شرايط تن دهند.

جواد کارگران به نزديکي انتخابات خانه مطبوعات اشاره و تاکيد کرد: 14 اسفند ماه انتخابات خانه مطبوعات به صورت الکترونيکي برگزار مي شود که طبق قانون خانه مطبوعات مجري و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ناظر بر انجام آن است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html